2009 – 2014 Operation Specialist Novo Nordisk

IT Ansvar for design, optimering og vedligehold støtteapplikationer, webservices og administration af Cisco Unified Contact Center Express. Jeg designede en ny standard til styring af kaldsflows i kontaktcentre, der nu benyttes over hele verden af Novo Nordisk A/S og NNIT A/S. Jeg arbejdede dagligt med programmering, design af databaser, webservices og Cisco Callmanager. Jeg stod selv for kontakt med kunder og interessenter i de forskellige projekter. Var i 2011 udsendt til Kina og Indien. 

Teknologier

  • C#, JAVA XML, SOAP
  • MSSQL 2008, Cisco Contact Center eXpress, Cisco Callmanager

Projekter

  • 2011 – 2011 Upgrade af UCCX milijø 
  • 2011 – 2011 Installation af UCCX i Indien 
  • 2011 – 2011 Installation ad UCCX i Kina 
  • 2012 – 2013 Drift og udvikling af wallboard til UCCX